Ubicación

Este año haremos la WordCamp Barcelona en el Edificio Histórico de la Universidad de Barcelona, ubicado en la Gran Via de les Corts Catalanes, 585 (enlace a Google Maps), muy cerca de Plaza Cataluña. Construido entre 1863 y 1889, este edificio de estilo neo-románico acogió durante casi un siglo la mayoría de las facultades y escuelas universitarias de la ciudad, por lo que creemos es el escenario perfecto para compartir conocimientos y aprender de la comunidad de WordPress. Como puedes ver, se trata de un espacio carismático, solemne y muy agradable. Por otro lado,

El día del contribuidor será, como todas nuestras Meetup, en el Movistar Center, en Plaza Cataluña, Portal de l’Àngel (enlace a Google Maps).

Aquest any la WordCamp Barcelona serà a l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona, ubicat a la Gran Via de les Corts Catalanes, 585 (enllaç a Google Maps), ben a prop de Plaça Catalunya. Construït entre el 1863 i el 1889, aquest edifici d’estil neoromànic va acollir durant gairebé un segle la majoria de facultats i escoles universitàries de la ciutat i, per tant, pensem que és l’escenari perfecte on compartir coneixements i aprendre de la comunitat del WordPress. Tal i com pots veure, es tracta d’un espai carismàtic, solemne i molt agradable. Esperem que t’agradi tant com a nosaltres!

El dia del contribuïdor serà, com  totes les nostres meetups, al Movistar Center, a Plaça Catalunya amb Portal de l’Àngel (enllaç a Google Maps).

WordCamp Barcelona 2018 is over. Check out the next edition!